2008. március 26., szerda

Hányszor megfogadtam már, hogy Word-ben írom meg a post-ot és naná, hogy mégsem ezt teszem. De miután tegnap kikapcsolt a gépem, amikor már épp a bejegyzés végére értem volna amit már vagy 20 perce írtam, hát ma tényleg itt írok.
Hétfőn reggel egy pillanatig azt hittem karácsony van. Milyen dolog már, hogy hó borítja a tájat Húsvétkor? Szerencsére a locsolókat ez a kis incidens nem tartotta távol, így az összes virágszálam meglocsolódott többször is a nap folyamán. Kaptam a jóból én is, már a nagypapám és a fiam megalapozta az illatomat. Egészen délután négyig bírtam az illat kavalkádot, majd úgy döntöttem gyorsan véget vetek a borzalmas pacsuli szagomnak és hajat mostam. Nagy mázli, hogy később már senki nem akart összefújkálni. A fiam nagyon élvezte, hogy fújkálhatja a parfümömet és minden nőneműt azonnal megillatosított. Édesen mondta a versikét.

Szombaton Rituval az Old Man’s-ban jártunk Oláh Ibolya koncerten. Magamtól biztosan nem mentem volna el, bár kedvelem Ibi hangját, de a számait nem ismertem. Nagyon jól énekelt, de a stílusa nekem kissé nyers. A fellépő ruhájáról már nem is beszélve. Mackó felső, csípő maci naci, no smink. Viszont hallgatni tényleg kellemes volt. Ráadásul ettem fincsi padlizsán krémet pirítóssal. Összességében jól éreztük magunkat.

Tegnap a kicsikkel voltam szemészeten és nagyon bátrak és ügyesek voltak. Mind a kettőnek rendben van a szeme. Csak azért kellett megnézetni, mert éppen hiányoztak az oviból amikor ott járt a szemész.

Most meg mindjárt viszem Mindyt a fogdoktor nénihez, mert van egy visszatömni való foga. Egyszer már a suliban betömték, de begyulladt és kivették belőle. Most elmegyünk anyukám fogorvosához, mert a suliba már nem szeretne menni. Mondjuk megértem.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Jobbulást a fogacskájának!
Adim