2008. április 29., kedd

Alapjában véve nem vagyok babonás, de szokásból azért néhány dolgot régen betartottam. Mint pl. Szilveszterkor ne legyen szennyes, sem száradó ruha a teregetőn és a frissen húzott ágyba éjfélig nem feküdtem le. Amióta gyerekeim vannak nem igazán sikerül betartani.:)) A fekete macska sem zavar, de ha tehetem kikerülöm. Ritkán török össze tányért vagy poharat és ezeknek sem tulajdonítok jelentőséget. Az rémlik, hogy ha a tökör leesik az bajt jelent és az is, ha kieső foggal álmodok.
Az elmúlt hónapban egyszer álmodtam azt, hogy egyesével esnek ki a fogaim. Gyerekkoromban rengetegszer álmodtam ugyan ezt. Rémes. Az egyetlen jó az volt amikor felébredtem és rájöttem, hogy minden fogam a helyén van. Ma takarítás közben a felmosóval levertem a falról az órát. Összeugrott a gyomrom. Aztán visszatettem és elhessegettem a negatív gondolatokat. Két perccel később sikerült megismételnem és az óra megint a földön landolt. 35 év alatt soha nem vertem le, most viszont egymás után kétszer. De strapabíró, mert működik és még csak össze sem tört.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ha Szilveszterkor friss ágyneműt húzol, akkor hogyan csinálod, hogy mégse legyen se szennyes otthon, se száradó ruha?? :-)
A babonák szerintem leginkább arra jók, hogy szórakoztassanak. Én ezen jót derültem. Szép napot!
inka

Lina írta...

Hááát szárítós a mosógépem és gyorsan reggel kimosom.:) De ez már csak a múlt, mert a négy gyerek mellett már nem vagyok ilyen rendes.