2008. április 23., szerda

Ritkán járok a városba, csak ha nagyon muszáj akkor teszek kivételt. Tegnap sikerült az Erzsébet híd budai oldaláról az Astoriáig 50 perc alatt átjutnom. áááá Persze kiderült, hogy baleset miatt állt a sor ami a kereszteződés után történt, na de akkor sem kellene ettől megbénulnia a fél városnak. Simán ki lehetett őket kerülni, ráadásul nem volt nagy csatt csak az autók látták kárát.

Nekem is van I love Kresz matricám és most hétfőtől péntekig 6-10 ig be is tartom. Elég durva még így is, hogy csak pár km-en közlekedem ebben az időpontban. Rendszeresen rám állnak és tolnak le az útról, és ez még csak a legkedvesebb gesztus. A bumeráng oldalán van fent sok sok mms az értelmezhetetlen táblákról.

Unom az esőt. Viszont a tegnapi napsütéstől csodás kedvem volt.

Mindynek vasárnap versenye lesz, kéretik drukkolni.:))
Szombaton tanítás, helyett a közlekedési múzeumot vesszük célba és jóidő esetén az állatkertet is meglátogatjuk. Május 1-jén a Solymár majálison rocky fellépés, aztán 3-án az Árkádban szintén.:) Nem fogunk unatkozni. Ééééés van jegyem a Rómeó és Júliára, naná, hogy MÁZS lesz Benvolio!:))

3 megjegyzés:

Puccos írta...

Na de jó hogy összejött az a jegy a Rómeóékra!Öszintén bevallom én már nagyon rég olvaslak ám téged csak sose kommenteltem!Még a tragédiátok elöttröl!Csendes olvasoja voltam az életeteknek!Mindig szerettem volna irni valamit de olyan tolaakodásnak éreztem!Aztán jött a baj és akkor már nem mertem!Mióta Vikit ismerem azota sokat változtam és merem leírni azt amit gondolok!Igy rengeteg új emberrel ismerkedtem meg!Nagyon szépek a gyerekeid és egy csodálatos nőnek tartalak!Köszönöm hogy megismerhettelek!

APPLE írta...

Guccikám! Oooooh, köszönöm szépen ezt a nagyszerű bókot, igazán drága vagy... Pusssssz!

Linusom! Naná hogy megy a drukk vasárnap!!! XXX

Lina írta...

Viki! Köszi a drukkokat előre is.:)

Puccos! Drága vagy.:) Köszönöm szépen és írj bátran, mert azt nagyon szeretem. Hogy szólíthatlak? puszi