2008. május 11., vasárnap

Már a reklámban megtetszett, és aztán az Auchanban gyorsan be is került a kosaramba.




Kipróbáltuk, nagyon finom és szépséges is. Most jöhet a fiús változat, remélem olyan is lesz, kék dobozzal és szivek meg virágok helyett mondjuk autós szóróval.:) Van belőle puding por is epres és vaniliás ízben ráadásul mnden dobozban van matrica ív és még a tartó is mintás szóval igazi csajszis. És lehet külön szórót is kapni, szívecskéset és selyemcukor rózsaszín gyöngyöket.

Ilyen lett:


5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Pont most kaptam a barátnőmtől, kicsit bizalmatlankodtam, hogy szép, szép, de finom-e...itt vár a konyhapolcon. Akkor holnap beizzítom!

APPLE írta...

Hűha! Ez igen!!! Holnap első dolgom lesz megcélozni az Auchant és én is bedobok egy-egy pink and blue változatot a kosaramba. Köszi hogy megmutiztad, én nem láttam a reklámot. De jóóóóóóóóóóóóóó! Pusssssz!

Lina írta...

Blue sajnos nincs csak én találtam ki, hogy jó lenne olyan is.:))

APPLE írta...

Hihi! Ez jóóóóóóóóó! Mindig is tudtam hogy igazán kreatív nőci vagy... Szerintem is zseniális ötlet és most hogy kiderült, hogy tulajdonképpen óriási igény lenne a másik változatra is, remélem azonnal piacra dobják a kék dobozt is - min. egy bocsánat kérő címkével ellátva. Micsoda igazságtalanság a kismanusokkal szemben. Irgum-burgom Dr. Oetker, ez bizony nem volt szép!!!

Névtelen írta...

Nem csak muffinból volna igény pasisra, de egy csomó minden aranyos lányosban kapható, fiúsban nem :(