2008. június 18., szerda

Vakáció van és ezért megint csak ritkán férek a gépemhez. Amikor meg van időm akkor a net bénázik. És már itt is a legkisebb hercegnőm, hogy anyaaaaa játszhatok a gépeden?? Lehet ennek ellenállni? Naná, hogy nem. De most, hogy végre kisütött a napocska inkább leviszem a kertbe egy kicsit, /pontosabban a nagypapájuk viszi le őket/ mert kóros oxigén és mozgáshiánnyal küzdünk idefent. Olyan párás a levegő, hogy a hajam hipp hopp begöndörödik, pedig azt nagyon nem kedvelem.:))

A rocky évzáró klasszul sikerült és tudom már jó sok képpel tartozom /teszek fel videót is/, de hamarosan mindent a helyére teszek visszamenőleg és akkor meg tudjátok nézni még a lekváromat is, pedig az már jó régen volt amikor írtam róla. Hű micsoda sokszorosan összetett mondatot sikerült gyártanom. :))
Két napig vacak kedvem volt és még magammal is nehezen álltam szóba, de ma már remekül vagyok, újra a toppon. A szombati Mester koncert elvarázsolt, régen éreztem már magam ilyen felszabadultnak. Ugyan az éjjel 3/4 1-es kezdés még mindig nem a kedvencem, de azért háromra már így is itthon voltam. Utána viszont kellett pár nap, mire sikerült bepótolnom az éjszakázás örömeit.:)) Ez persze nem panasz, mert aki éjjel úr az legyen nappal is az.:)

Most pedig irány a rocky edzés, mert szombaton még lesz egy utolsó fellépés.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hehe, mintha te mondtad volna, hogy jó lesz az fél egykor is.
Nem fényképeztél?

Lina írta...

Össz két képet csináltam, azok is sötétek.:(