2008. július 17., csütörtök

Siófok

Nekem többet jelent, mint másnak. Gyerekkoromban minden nyarat ott töltöttem. Rengeteg élmény, közös emlék és sok sok barát, ismerős és persze a Balaton. Ma lementem és nemcsak kerestem, de találtam is szállást, úgyhogy szombaton irány a gyerekekkel Siófok! Kéretik jóidőnek lenni.:)

Olyan jó volt egy kicsit vezetni a napsütésben, hallgatni a rádiót és csak úgy lenni. Aztán amikor megálltam a parton már éreztem is azt az illatot amit sosem felejtek el. Szabadság és víz és nyár! Pár óra alatt legalább 5 ismerőssel találkoztam. Sok időm nem volt beszélgetni, de remélem majd egy hét alatt midenkit arra sodor a szél ahol mi leszünk.:))

6 megjegyzés:

Tünde Pintér írta...

hu de jo!!!!Remélem jó sokat fényképezel,mert én nagyon kiváncsi fajta vagyok.hihihihi.Érezzétek nagyon jül magatokat.De nagyon hiányozni fogsz.

Puszika

APPLE írta...

Linusom! Ez biztosan így lesz!!! Pusssz!

Névtelen írta...

Érezzétek jól magatokat!
Küldöm a jóidőt.

Lina írta...

köszi:) Fényképezek sokat ígérem, köszönöm a jóidőt és igen, így lesz Viki.:))

Névtelen írta...

Remélem, nálatok most jobb az idő, mint itt :S

Névtelen írta...

Eddig 2 nap kánikula volt, sokat fürödtünk és mélyvízben is voltunk! Sajnos nincsen ötvenhat szemem, meg karom-lábam-ennyifelé figyelni nem semmi volt. Én már itthon vagyok- egyedül 4 gyerekkel-nem kispálya nyaralni! Csak percenként tünt el valamelyik........Vagy a papucs, vagy bármi. De így is szuper volt- ez a pici idő is együtt. Mami