2008. augusztus 29., péntek

Imádom amikor tisztaság illat van. A takarítással sincs bajom csak nem egyszerű megoldani amikor az összes csemete itthon van, mert folyton láb alatt vannak. Jobb esetben épp bírnak magukkal és nem engem nyúznak, hogy szomjasak éhesek stb. Ma amig a kicsik aludtak a "nagyokat" ráuszítottam a gyerekszobára és kilátásba helyeztem, ha nem pakolnak össze bizony megyek a nagy fekete szemeteszsákkal és begyűjtöm a játékaikat. Három óra alatt nem jutottak semmire. Fogtam a zsákot és kinyitottam a tetejét. Érdekes módon fél órán belül rend lett. Miért kell idáig eljutni? Miért nem lehet szépen csendben ijesztgetés nélkül megtenni amit kérek? Igazán semmi dolguk és ritkán kérek olyat amihez nincs kedvük. Nekem bezzeg azonnal ugranom kéne mindig amikor kinyitják a szájukat.:))
Most viszont jó nekem, mert érzem a finom illatot és kellemesen el is fáradtam. Viszont a játszóterezést kihagytuk, mert valahogy nem akaródzott a lábaimnak sétálni menni.:))

2 megjegyzés:

Tünde Pintér írta...

Linus

Hogy miért van igy azt nem tudom.De nálunk is igy megy.Michael ugy összerakodik a szobájába hogy semmit sem kell kidobni.hihihih.Kupac itt ,most kupac ott.Aztán nálunk is jön a szemétzsák.Hahahah.És hát játszora nekem sem volt kedvem menni ma.Egy cipöbe járunk,azt hiszem.Nem akarok több csuzdát,homokot,hintát látni.Még havat is kivántam mára.Juuujjj.

Puszikállak.

Érzem a friss illatot,ide is eljutott.

Ancsika írta...

Jéééé!!! akkor ez mindenhol egyformán müködik!!! :)))
Kísértetiesen hasonlítanak a gyermekeink egymásra. hihi
Linus! csak azért nem mondom, hogy sétálj el hozzánk és varázsolj itt is friss illatot, mert a labinkóid nem akarnak sétálni! :))))
Majd jövö héten ráveszem magam és én is varázsolok.
Szép hétvégét! Pusssz