2008. augusztus 8., péntek

Már megint napok teltek el úgy, hogy nem jutottam ide. De gondoltam ha nem történt semmi, akkor minek írjak. :))


Ez így persze nem igaz, mert még Zamárdiról sem írtam, pedig akartam.

Rávettem Babit, hogy jöjjön le velem, aztán Wiccát és Gabeszt felszedtük a Délinél és irány a Balaton.:)) Ott már Évice várt ránk és a többi kedves ismerős és barát akik mind mind Tomi és a zenekar miatt vetődtek pont akkor pont oda.:) Mivel délután már leértünk bőven volt időnk, körbenézni itt- ott, vásárolni, ezt-azt és enni is fincsi Hekk-et. Biztos írtam már nálam ez évente egyszer játszik a Balcsinál. Egész nap ragyogó napsütés volt és strand idő. Aztán 6 körül fura színt vett fel a tó és hihetetlen gyorsasággal emgérkezett a szél. Ilyet csak a Balaton tud pillanatok alatt vihar lett, eső nélkül.:)) Magyarul szélvihar. Aztán dörgött meg villámlott és szépen lassan csöpögni kezdett az égből a frissítő nedű. De olyan lightosan, hogy szinte észre sem vettük. Viszont a part kiürült és maradtunk úgy 15-20-an. Aztán elkezdődött a koncert és néhány szám után amikor hátra néztem már rengetegen voltunk. És ez olyan jóóó. Tominak ugyan fájt a torka és votl néhány hang ami már nem jött ki, de ez senkit nem zavart. Remélem másnapra azért maradt hangja. Jókat táncoltunk, énekeltünk és élveztük, hogy végre szabadtéren vagyunk. A végén Balázstól kapott Tamás egy szülinapi tortát és még Orbán Józsi is énekelt neki egy Paff a bűvös sárkányt velünk. Paff hátára felült Tomi stb.: szöveggel.))


Remélem a Megasztár alatt azért lesz még koncert, mert különben igencsak koncerthiányom lesz. Ami pedig nagyon nem jóóóó.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Köszi a beszámolót.
Bár már tegnap is megtettem az a comment eltűnt.
,

Névtelen írta...

eZEN A KÉPEN PONT OLYAN, MINT EGY KISGYEREK! aRANYOS!
mAMI