2008. október 7., kedd

Gondolatok...

Rohannak a napok és azt veszem észre, hogy már megint eltelt egy hét. Persze mindig történik valami ami kizökkent a pillanatból és nem mindig olyan aminek örülök. Épp hogy eltemettük a nagynéném, jött a hír, hogy anyum barátnője /gyerekkoromban pótanyámnak hívtam/ kórházban az intenzíven és nem tudják mi baja. Mostanra már kiderült és kezelik is, de még mindig lélegeztető gépen van. Aztán Albert Györgyi halála, ami igazán nem lepett meg, de azért mégis. És tudom, hogy neki így a jobb, de valahogy a kiszolgáltatottsággal még mindig bajom van. Mert milyen már egy taxiban meghalni, vagy edzés közben, mint Kolonics, vagy itthon, mint a gyermekeim apja? Egyáltalán bárhol meghalni. És risztó, hogy ez bárkivel előfordulhat, bármikor. Ugyanakkor pedig meggyőz, hogy a nagypapám /88é/ és nagymamám/84é/még élnek és az első 20 évemben még csak hírét sem nagyon ismertem a halálnak. Azóta viszont bőven bepótoltam és nagyon remélem, hogy láttam már eleget és nem kell mostanában szembesülnöm vele.
És ha már itt tartunk Gábor holnap lenne 42 éves! Isten éltesse Őt ott fent az égben és köszönöm a gyerekeinket és azt is, hogy vigyáz ránk.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Isten Éltesse Őt- és gondolom Élteti is! Még mindig elsírom magam, hacsak rágondolok. Fura, hogy nem tudom megfogni- és fura, hogy Klári se szól hozzám többet azon a jellegzetes hangon. Kati barátnőm erős- és legyőzi ezt a légiós betegséget, nem véletlenül Hosszú Pusi a beceneve! Azért szorítsatok neki Ti is! Csapkod a Halál körülöttünk, és ahogy Joshi Bharat mondta nekem- a Halál meglátogat egy családot- aztán arrébbáll - és egy másikat keres. Most úgy tűnik nálunk van. És ahogy elnézem a jövőt- még marad egy kicsit. Minden vég egy kezdet is- egy újjászületés- csak hát mi közben itt születünk újjá.
Gábor fiam-vejem! Legyen gyönyörű Születésnapod odaát!
Manika

Névtelen írta...

Lolácskát meg Isten Éltesse sokáig! Azért írtam külön, hogy ne kapcsolja össze Apukája halálával. Ő egy olyan kislány, akinél Bájosabbat és Kedvesebbet el sem lehet képzelni. Ha átölel, mindent elfelejtek, és Boldog vagyok, hogy ilyen gyönyörűséges babákat kaptam!
Manika