2008. november 4., kedd

7 dolog amit eddig nem árultam el magamról.

Dreamertől kaptam a felkérést a játékra.

1. Gyerekkoromban azt hittem ha este alvásnál a fejemre húzom a takarót a betörő nem vesz észre és nem fog bántani. /soha nem törtek be hozzánk és nem is fognak/

2. Nemrég jöttem rá, hogy életem első szerelme akivel 8 évig jártunk és együtt is éltünk, nem tudta, hogy mennyire imádtam és életem egyik legfontosabbja volt és lesz. Pedig azt gondoltam, hogy kimutattam az érzéseimet és ez teljesen nyílvánvaló volt számára.

3. Mindig is vonzottak az extrém dolgok, sajnálom, hogy csak a bugsy jumpingot próbáltam ki.

4. Szükségem van mindig egy olyan személyre aki inspirál. Gyerekként plátói szerelemnek hívtam, most pedig életerő és kedélyjavító forrásnak. Csak akkor működik, ha a másik is tisztában van a szerepével.

5. Mindig problémám volt a halállal. Főleg azzal, hogy halottat lássak. Pláne ha közel állt hozzám. Most meg már annyira közömbösnek érzem magam a halállal szemben, hogy már már ijesztő. Valószínűleg csak elnyomom magamban. Egyetlen kivétel van amikor az Elisabethben Mester Tamás bújt a Halál szerepébe. Tőle nem tartottam.:))

6. Sosem lennék sem ovónő, sem tanár. Minden elismerésem az övék, nekem sok lenne 20-30 gyerek. A saját 4-em pont elég.:))

7. Ha újra kezdeném színésznő lennék. /bár azt hiszem ezt már említettem/

Nem adom tovább senkinek, aki kedvet érez hozzá meséljen.

Nincsenek megjegyzések: