2009. május 18., hétfő

Éééés tíz év itthonlét után újra dolgozom! Yeah! Nagyon jó érzés, hogy számítanak rám,megbíznak bennem és fontos vagyok.:) Itt is köszi a lehetőségért.

A gyerekek sztrájkolnak, hogy kedd, szerda és csütörök délután sem vagyok itthon, de hétfő péntek szombat vasárnap az övék vagyok. Ennyi bőven kibírható, remélem apukám is jól bírja majd, hogy helyettem vigyáz rájuk.:) Klassz, hogy nem kell őket idegenre bízni. Ráadásul ugyan úgy én viszem őket oviba suliba és értük is majdnem mindig én tudok menni. Ettől most nagyon boldog vagyok. Nagyon rámfér, hogy újra kitáguljon a világ.

3 megjegyzés:

mamaka írta...

Hű, ez nagyon nagy lépés, gratulálok hozzá, és kívánom, hogy évek múlva is élvezetes legyen!

APPLE írta...

Én is nagyon GRATULÁLOK és ugyanezt kívánom! Teljen sok örömed a munkádban... JUHÉJJJ! Rendkívül ügyes nőci vagy és igazán büszke vagyok Rád! Így kell ezt csinálni kérem szépen! YESSS! Puszi, puszi, puszi!

dreamer írta...

Szabad tudni mit csinálsz?