2008. február 26., kedd

Ügyintézés

Végre rászántam magam, hogy elmenjek a Gázművekhez és az Elmű-höz. Már aon is csodálkoztam, hogy rögtön találtam parkolóhelyet. Manapság ilyen apró dolgok is felvidítanak. Valószínűleg még erősen él bennem a vasárnap este, amikor laza egy órát töltöttünk el parkolóhely kereséssel a Király-Nagymező-Andrássy út szakaszon. A második meglepetés akkor ért amikor szinte keresés nélkül neki mentem az ügyfélszolgálatnak, ráadásul mind a kettőnek, mert egy helyen vannak. Gondoltam a gázzal kezdem, mert az a fontosabb, hogy tudjak gázártámogatást igényelni. Kaptam sorszámot és 5 percen belül már egy kedves 30-as sráccal ültem szemben, aki hipp hopp módosított mindent és csak ki kellett töltenem két papírt és alá kellett írjam. A kasszában befizettem az ehavi számlánkat és már mehettem is egy újabb sorszámért a másik oldalra. Ott ugyan várni kellett jó fél órát, de a fiatal hölgy is roppant segítőkész volt és 10 perc alatt végeztünk. Érdekes náluk nem kellett az ehavit kifizetni, majd feladom csekken. Így aztán ha már jól végeztem dolgom a C@A felé vettem az irányt és körülnézem egy kicsit. Most van két klassz napszemüvegem és a rockys lányomnak is kaptam sárga hajpántot. A Media Marktban találtam hajkreppelőt is most már teljesen felkészülten várjuk a következő versenyt.:)

3 megjegyzés:

APPLE írta...

Remekül hangzik, örülök hogy minden ilyen simán ment. Én is imádom amikor hipp-hopp eltudok intézni mindenféle hivatalos dolgot ennyire gördülékenyen. Ennek mindig így kellene lennie, milyen jó is lenne. Bár akkor valószínűleg hozzászoknánk és különösebben nem is tenne boldoggá. :):)

Névtelen írta...

Hú de szuper a Miléna!
Gratulálok! Manika

Névtelen írta...

Akkor most megpróbálom névvel is: Hú de szuper a Miléna, ahogy táncol! Érdemes volt annyit gyakorolnia. Milli puszi neki innen is!