2008. február 29., péntek

Nagyon tudok. Beadtam a gázártámogatási kérelmet, kértem időpontot Korinak a kardiológiára, az ikreknek a szemészetre. Kitöltöttem a táborhoz a támogatási kérelmet. Már csak a fogászatot kell elintéznem négyból háromnak. Még jó, hogy magamnak csak a kötelező rákszűrés van tervben. És persze vár rám még egy vízóra és telefon átiratás is, de ez már nem annyira eget rengetően sűrgős. A telefonnal együtt viszont a netet is újra kell intézni, remélem ettől még nem lesz egyetlen olyan napom sem amikor nem lesz itthon internetem. Na nem mintha nem bírnám ki, de már úgy megszoktam.:)

Mindy kapott sok szép ruhát a barátnőmtől, itt is nagyon nagyon szépen köszönöm Mónikának és persze a lányának Zsófinak:)

Korina is mindig kap Évától, neki is sok sok puszi érte és persze Lilinek, hoszen az övé volt eredetileg a sok szép holmi.

Öcsi is rengeteg ruhát és cipőt kapott Bernadettől aki nekem csak Pipi marad mert úgy ismertem meg sok sok éve amikor egy helyen dolgoztunk. Neki is örök hála és a fiainak akik megengedték, hogy nekünk adja:)

Lora ruháiért meg anyumnak köszi:)

Igazán hálás lehetek, hogy ilyen barátaink vannak. Most aztán van miből öltöztetni a csipet csapatot. Amit ők kinőnek én is mindig tovább ajándékozom és remélem mi is ekkora örömöt szerzünk vele.

Persze az évek alatt kaptunk másoktól is ruhákat így most mindenkinek nagyon szépen köszönöm.:))

Ömlengés befejezve.:))

2 megjegyzés:

APPLE írta...

Nem meglepő cseppet sem hogy ennyi nagyszerű barátod van, Ők csupán azt sugározzák feléd amit Te feléjük tükrözöl...

És egyáltalán nem is ömlengés, jó olvasni hogy szárnyalsz és szeretem tudni azt is, hogy éppen mitől vagy boldog.

Őszintén örülök amikor örülsz! :):)

Tünde Pintér írta...

Akkor gondolom ma hamar elment a napod.De ügyes vagy hogy igy minden szépen sikerült.