2008. május 10., szombat

"Mert az ember, aki egy csomó mindennel nem mer szembenézni, folyamatosan keresi a kifogásokat: "Most ezért vagy azért nem jó." De az élet törékeny. Az is könnyen előfordulhat, hogy holnap lebénul, és ezt már soha nem fogja tudni kimondani. Miért is nem akarta? Dacból. Makacsságból. Gyávaságból. Tökmindegy, de nem tette meg. Ez meg már az ő felelőssége. Lehet így is élni, de ez így megéri? Bátraké a szerencse, mert megvan a hitük a változtatáshoz. AZért, mert ők nem adták fel a hitüket."

Dr.Csernus Imre

Kiolvastam a Nő című könyvét. Nekem kicsit túl közönséges itt ott, de a lényege teljesen rendben van.

" Ilyenkor megkérdezem az embereket, hogy hány napból áll az ő életük? S akkor azt mondják, hogy remélkik még tízezer, húszezer stb. A válaszom erre az:" Tudja, az a helyzet, hogy az én életem ebből az egy napból áll. A tegnapi napom már meghalt. A holnapi napomat még nem élem. Nekem ez az egy napom van, és ezt az egy napot én jól be tudom látni. A délelőttöt meg a délutánt is. Az én életem erről az egy napról szól mindig."

Nincsenek megjegyzések: