2008. június 29., vasárnap

Igen pörgős kis hétvége áll mögötem. Pénteken leautóztam Gyöngyösre, merthogy végre szabadtér és igen jól esett hogy Tomiék újra nagy színpadon sok sok ember előtt játszottak. Szét táncoltam a lábam, elénekeltem a hangom és fantasztikusan éreztem magam. Csak csendben jegyzem meg, hogy megint egyedül mentem,de így legalább egész úton üvöltve hallgathattam a zenét. Jó jó ott azért akadt "néhány" ismerős, persze a zenekaron kívül.:)) És mivel 9-kor kezdődött sikerült éjfél tájban hazaérnem. Ha a Fészekben van koncert jó esetben akkor kezdődik.:) Aludni mondjuk nem nagyon sikerült, mert ilyenkor le kell csendesednie bennem az élménynek, a zenének és csak aztán tudok jól pihenni. Persze reggel 6 körül ébresztőt fújnak a gyerekek és akkor kelni kell, ha tetszik, ha nem. Szombaton bográcsoztunk egy jót és ettünk nagyon finomat, köszönet érte itt is.:)
Az alvással ismét hadilábon álltam, mert valahogy nem sikerült álomba merülnöm és hajnali 3.10-kor már azon gondolkodtam, hogy vajon most már mindig így lesz? Gyerek koromból rémlik, hogy a nagyimék sosem tudtak aludni és mindig ráfogták, hogy ez korral jár.:)) Azért gondolom az a néhány kör jager is megtette a hatását. Nem is tudtam, hogy ennyire jól bírom az alkoholt. Az ég világon semmi bajom nem volt tőle sem tegnap, sem ma. Egy kis másnaposság sem. Teszem hozzá szerencsére, mert így 3-ra lazán elmentem a Renegade-be MÁZS-t hallgatni élőben. Halmoztam tehát az élvezeteket és bevallom igen jól esett.
Közben Mindy elment rocky táborba és az esti telefonja alapján jól is érzi magát. Erről majd bővebben naponta, mert sosem volt még nélkülem ennyi ideig.

Nincsenek megjegyzések: