2008. július 31., csütörtök

Folytatás

Ezeket ma csináltam. A kert különböző pontjain. Egyet kivéve azt gondolom, hogy egymás folytatásai. Kivéve ami a trambulin előtt van. Fényképező géppel hiába fotóztam nem látszott semmi.














És anya szólt, hogy amikor sétálni voltunk és birkát simogattunk a reptéren akkor is van egy ilyen az egyik képemen:


Most gondolhatnám, hogy a telefonommal nem stimmel valami, de a ház előtt lévő kertben sehol nincs ilyen és próbáltam másfelé is pl. a játszótéren, de semmi.




9 megjegyzés:

APPLE írta...

Mi tudjuk hogy ez sem véletlen... Gyönyörűűűűűűűűűűűűűű!

Névtelen írta...

Apple drága! Te is arra gondolsz, amire én???
manika

Névtelen írta...

Én nem tudom: nem lehet, hogy a telefonod töri furcsán a fényt?

Lina írta...

Na de csak három helyen a kertben? És a legfurább, hogy kettő egymás folytatása.

APPLE írta...

Manika! Igen, egyértelműen és már a legelső fotónál is azonnal tudtam, most csak még inkább megerősítettek ebben a további képek. Puszi!

Névtelen írta...

Neked is Millió puszi! Már rég "beszéltünk", mióta nincs a fórum, nekem nehezebben megy ez a blogos világ.....

Névtelen írta...

Viki drága!
Most hallottam: van olyan lélek, aki képes szivárványtestben megmutatni magát. (A TV-ben van egy pasi, aki megnézte) és ezt mondta. Pedig nem tudott semmit sem rólunk.
Tündi meg azt mondta: "Gábor vigyáz a gyerekekre."
Csak úgy futkos rajtam a hideg- olyan JÓÓÓÓÓÓÓÓ!
manika

APPLE írta...

Drága Manika! TUDOM és érzem. Igen, ez valóban csodás!!! Csókollak!

Névtelen írta...

Én is Titeket! Manika
És Babszi is édesen fogalmazta meg: "angyalcsúszda"- ezt mondta.