2008. augusztus 16., szombat

Autó

Tegnap délelőtt amikor a közérttől elindultam a kocsival rémes hangokat hallottam. Elsőre azt hittem, hogy a kipuffogó szakadt le és azt húzom az aszfalton. Megálltam és megnéztem. Kokrétan a földön csúszva-mászva sikerült alánézni és megállapítottam, hogy minden a helyén. Akkor kezdtem aggódni, hogy valami nagyobb baj lehet, de mivel itthonról nem votlam egy kilométernél messzebb szépen lassan haza gurultam. Bár akkora zajt csaptam, hogy mindenki engem bámult, de nem akartam sehol ott ahgyni az autót. Apu megnézte és csak annyit látott, hogy nincs meg az olajsapka. Mindjárt rám is ijesztett, hogy a szelepek csörgését hallottam és az összes olaj elfolyt és legrosszabb esetben motorcsere. áááá Aztán kiderült mégiscsak maradt némi olaj a tartájban és ő sem látott semmi gyanúsat így ideiglenesen valahogy lezárta az olajsaőpka helyét valamivel és óvatosan elment a szerelőig./ kb2 km/ Ott kiderült hogy szerencsémre csak egy kő szorult be valahova a féknél, részletekre nem emlékszem, nőből vagyok.:)) Így most very happy, hogy jóóó az autóm. Pedig már azon gondolkodtam, hogy honnan is lesz nekem egy új 7 személyesem. Első körben csak az jutott eszembe, hogy lottózom. Pedig igazán "támogathatna" valaki egy Opel Zafirával vagy egy Ford Galaxyval.:)) Nem is vagyok igényes. :)) Viccet félre téve, örülök, hogy működik a sajátom, mert nélküle igen csak macerás lenne az életem.

Nincsenek megjegyzések: