2008. szeptember 5., péntek

Mester Tamás

Vannak az életemnek meghatározó élményei. Sokszor írtam már róla, hogy Tomi hangja és dalai mennyi mindenen átsegítettek már. Igazán megfogalmazni sem tudom, hogy mit jelentett és jelent a mai napig is, ha meghallom egy -egy dalát akár tv-ben, rádióban vagy koncerten. De az biztos, hogy nélküle nem lennék ma az aki vagyok. Boldog, kiegyensúlyozott nő és anya. És most nagyon örülök, hogy minden héten egy egész ország nézi és foglalkoznak vele az újságok és sokan megismerik és megszerethetik. Mert őt hallani kell énekelni élőben. Felszabadít, ellazít, elvarázsol és feltölt energiával. Hetekig érzem a hatását egy koncert után. Ha rossz kedvem van, bánat ér, akkor a Mester és Tanítványai-s cd-ket hallagtom, ha jókedvem van akkor a Pillanatot. De néha fordítva, mert mind a három lemezen van egy egy olyan dal ami éppen aktuális és helyre teszi a lelkemet!
Összefoglalva csak annyi, hogy KÖSZÖNÖM TAMÁS!!!







4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Én csak azt szeretném tudni, hogy ezt a Tamás is el tudja olvasni??? Mert az jó lenne!!!!!!
mami

Lina írta...

El tudja.:)

Névtelen írta...

Én meg szeretném, ha a Megasztárban ő is énekelne néha.

Lina írta...

Azt én is! :) Tegnap egy két száma szólt közben háttérként:)