2008. december 8., hétfő

gondolatok

Most, hogy Vikim segítségével dizálnoltam kicsit ideje írnom is pár sort. Péntek este az MM pubban Vastag Csaba önálló estjén voltunk Babival. Két nappal előtte találtam a neten, hogy lesz. Persze minden jegy elkelt. Valami csoda folytán egy lány írt a musical fórumon, hogy eladná a jegyeit. Mailben egyeztettem és sikerült megszereznem. Már csak az volt a problémám, hogy ahol oda tudták volna adni az nekem nagyon messze volt és időt sem tudtam szakítani az átvevésre. És akkor jött Adelaide aki felajánlotta, hogy elmegy a jegyeinkért. Itt is hálás köszönet érte.:)) Ebből is látszik, hogy ha valahol ott kell lennem akkor azt "elintézik".:))

Csabi az elején kicsit izgult, de hamar feloldódott és fantasztikusan jókat énekelt. Kaptunk ajándékot ami igazán kellemes meglepetés és örök emlék marad. Remélem nem kell sokat várni a következő fellépésre. A szervezésért csillagos ötös. A blui után lehetett volna maradni egy kis karaoke-ra, de Babinak nem volt kedve, így eljöttünk. Legközelebb talán azt is kipróbáljuk.:))

Szombaton adventi vásár volt a suliban és reggeltől délután 2-ig árultunk és vásároltunk, no meg ettünk, ittunk, mézeskalácsot díszítettünk és hasonló jókat csináltunk. Este pedig Megasztárt néztünk és a végén örömködtem, mert Hajrá Dávid továbbra is.:))





Vasárnap Mindynek és Korinak rocky évzárót tartottak a Campona melletti Műv Házban. Persze nem csak kettőjüknek, hanem az összes Holiday-es rockysnak. :)) Így aztán a vasárnapunk is gyorsan véget ért.

Az ikrek továbbra is orrfolyósak és csúnyán köhögősek, de mára azért már lényegesen jobban vannak. Boldogítjuk egymást itthon napközben, ezért most főzhetek és játszhatok ami belefér. Csoda édesek egyébként és már mindent lehet velük csinálni.
A lányok pedig suliban okosodnak, délután meg edzés. Kicsit macerás mindenkit cipelni magammal mindenhova, de mivel már járnak a saját lábukon és fel is öltöznek egyedül, nekem már nagyon jóóó.:)

A Megával kapcsolatban még annyit, hogy a Kapcsolat koncerten szerintem Mester Tominak kéne fellépni a külföldi világsztár előtt!:))

2 megjegyzés:

APPLE írta...

Linusom! Én csupán átadtam a használati útmutatót, onnantól kezdve viszont az összes többi mind-mind Téged dícsér... Gyönyörű, hangulatos, nagyon vidám, nekem igazán tetszik. Szuper ügyes vagy - klassz meglepi volt!!! (HAJRÁ Viktor! HIHI!)Rengeteg puszika!

Névtelen írta...

Nagyon klassz lett.
Üges vagy!