2008. december 3., szerda

Megasztár

Volt szerencsém élőben látni hallani őket. Sokkal jobbak, mint tv-n keresztül. Úgy gondolom Viktor nyeri, bár szerintem a döntőben ott kellene lennie Hiennek, vagy Sonjának esetleg Tamarának. Lüszit csak azért nem sorolom ide, mert bár nagyon szeretem a hangját, de féltem őt, így is annyi bántó kritikát kap. De mindentől függetlenül Dávidnak drukkolok, mert az ő egyénisége áll közelebb hozzá és a hangját is szeretem. Tudom bőven van még mit tanulnia, dehát nem is profi énekeseket kerestek, hanem tehetségeket akikből majd lehet illetve lesz Valaki!
Sokszor mondtam már, /azt nem tudom írtam e/hogy rémes ruhákat adnak rájuk és rossz számokat választanak nekik, de még a hajuk is elég sokszor előnytelen. Talán a sminkjük az egyetlen ami sokszor gyönyörű és mutatós. Itt természetesen a lányokéról mesélek.:))
A tv-n keresztül sok sok hang élvezhetetlen, ami élőben esetleg csak kisebb hiba és nem avatott füleknek fel sem tűnik. Sajnálom, hogy ilyen technikai dolgon múlik sok minden. Remélem a végső döntő nyílvános lesz ahogy régen. Eddig mindegyiken ott voltunk.:))

Nincsenek megjegyzések: