2009. január 19., hétfő

Fridi

Nagyon régóta figyelemmel kísérem Friderikusz Sándor "életét." Jó régen volt, amikor a Friderikusz showban többször megfordultam a nézők között. Talán már meséltem róla Philip kapcsán a régi blogomban. Ezért most nem megyek bele a részletekbe, csak rviden annyi, hogy nagyon kedvelem őt. Sokszor poénkodtam vele, hogy nekem nagyon bejön és vártam a reakciókat. Az esetek többségében teljesen kiakadtak, hogy nem vagyok normális. Pedig csak a hatás kedvéért sarkítottam egy kicsit. A nagyon bejön csak anynit jelentett, hogy szimpatikus, értékelem amit és ahogyan csinál. Tetszenek a műsorai és mivel többször volt alkalmam beszélni is vele, teljesen meggyőzött róla, hogy teljesen normális Ember. Az utóbbi 10 éveben nem találkoztunk csak most a Megasztár felvételén, de nem mentem oda hozzá, pedig megtehettem volna. Abban teljesen biztos voltam, hogy megveszem a könyvét, de mivel jó vastag, gondoltam majd néhány hónap alatt megbírkózom vele. Aztán elkezdtem olvasni és 3 nap alatt "kivégeztem" Ilyet csak azokkal a könyvekkel teszek, amelyek nagyon tetszenek és érdekelnek. Pedig sok "száraz" téma van benne, mégis roppant érdekes és izgalmas, hogy hogy és miért lehetett illetve nem lehetett előrébb jutni anno és most. MErt sajnos azt kell mondjam ma sem könnyebb, mint régen, ha az ember lánya bármit el akar érni vagy intézni. Pl. még mindig nem bírkóztam meg a Kéri Gizella üggyel, pedig már szegény ügyintéző a haját tépi tőlem. De nem adom fel, mert az nem én lennék. Ugyanis előttem nem léteznek nem áttörhető falak, nem megoldható ügyek és hasonló nehézségek. Ha valamit a fejembe veszek, nem adom fel amig véghez nem viszem. Tűzön vizen át.
Fridire visszatérve nagyon jó volt olvasni a könyvet, sok hasznos dolgot tudtam meg belőle. Remélem sokan látják majd ettől őt olyannak, amilyen valójában. Ha mindenki úgy gondolkodna mint ő, és mindenki annyit fordítana jótékonyságra azok közül akik megtehetik amennyit ő, szebb lenne a világ.:))

Nincsenek megjegyzések: