2009. január 19., hétfő

Smink tanfolyam

Régi vágyam volt, hogy megtanuljam a sminkelés csínját bínját. Már az első két órán rengeteget okosodtam és nagyon várom a következő órákat. Az egyik büszkeségem, hogy a meglévő dolgaim közül semmi nem került a kukába, mert Gabi szerint jók.:) Persze van még mit fejleszteni a készleten, főleg színekben, de rajta vagyok. Ma már majdem eljutottam az üzletbe, hogy beszerezzek, ezt azt, de idő hiányában pár nappal halasztottam.:) Az első sminkem amit Gabi készített nekem egy mályva színű kompozíció volt. Akkora sikert arattam vele napközben amerre járta, hogy magam is meglapőstem. Még este 11-kor is nehezemre esett lemosni, mert annyira sajnáltam, hogy nem megyek sehova amikor ilyen jól nézek ki.:)) Fő az önbizalom:)) Szerdán és pénteken is hasonló jóban lesz részem, így ki kell találnom valamit, hogy hova menjek. Remélem péntekre lesz valami jó kis program.:)

2 megjegyzés:

Ancsika írta...

De jó Neked!!!! Ez klassz dolog, Bár fénykoromban, amikor még bemutatóztam én is tanultam sminkelni. De azóta nagyot változott a világ.
Majd egy két trendi parktikába beavathatnál ám minket is! :)
Bulit meg intázz magadnak, még véletlenül se vesszen kárba a gyönyörü kikészítés!!! :)))))

APPLE írta...

Linusom! Tényleg gyönyörű, bájos arcod van, úgyhogy valóban érdemes kihangsúlyozni a szépségét. Én is minden nap (még ha nem is megyek sehova) használok fekete L'Oreal szempillaspirált és pink szájfényt... Sziporkázzunk folyamatatosan! YEAH! Pussszi!