2009. január 14., szerda

Kérés


Mészáros Árpád Zsolt est

"Ez az este MÁ(Z)S lesz..."

Töltsön egy estét Mészáros Árpád Zsolttal 2009. január 31-én, este 19 órától az IBS színpadon! Jegyeket kizárólag irodáinkban vásárolhatnak 3.900,- 4.900,- 5.900,- Ft / db-os áron + kezelési költség. A színházjegy online foglalás alatt még foglalhatók jegyek, vagy bármelyik irodánkban személyesen is megvásárolhatók! Vendégmûvész: Szerényi László Az esten közreműködik Kazár Pál és zenekara, valamint Cserepánya Miroszláv. Ez az este MÁ(Z)S lesz!

www.agentura.hu

Ezzel csak egy apró dolog nem stimmel. Az IBS-ben nem lehet rá jegyet venni, pedig az nekem igen közel van. Viszont a Pólus és a Lakkozó utca is rém messze. Így hát légyszi légyszi aki jár arra felé vegyen nekem két jegyet én meg átutalom neki a pénzt. Persze előtte egyeztessünk, mert csak 2 db jegyre van szükségem. köszönöm:)) A linato@freemail.hu-ra írhattok.

2 megjegyzés:

Ancsika írta...

Linuskám, ha otthon lennék, vennék Neked a Pólusban, de momentán nekem nagggyon messze van mindkettö :(

Lina írta...

Édes vagy! :))