2009. február 13., péntek

1/2 3-óta ébren vagyok és másfél óra forgolódás után úgy döntöttem, hogy inkább felkelek, mert úgysem tudok már aludni. Nem bírom a szelet, a hideget meg még annyira sem. Tele a fejem gondolatokkal és feladatokkal. A tegnapi nap jóhíre, hogy végre lesz MESTER TOMI koncert. Ugyan Miskolcon 02. 21.-én Vársház téren a Port színpadon 22.00-tól, de igazából nem a helyszín számít, hanem az, hogy ott a helyem.:))
Tegnap megadta magát a kipufogóm, ma reggel 8-ra kell vinnem egy kis hegesztésre. Úgy szép az élet ha zajlik. Várom már nagyon, hogy süssön a nap, mert erősen fényhiányom van. A szoláriumot nem szeretem, így be kell érnem azzal, hogy télen csak hébe hóba jut a csodás fényből. Már megint esik valami odakint és ettől igen durcás vagyok. Utálok ázni, fázni még jó, hogy ma lesz Hastánc, ott legalább feltöltődöm energiával.

3 megjegyzés:

APPLE írta...

Linusom! HAJRÁ hastánc!!! Na és a szaunát sem kedveled? És egy jó kis vízicsúszda verseny valamelyik water parkban? Aztán egy szépséges illatozó csersznyés muffin? Ezek is tutira nyár idéző dolgok... Puszikállak!

vnjudit írta...

Miskolc egy ugrásra van tőlünk ;-)

Lina írta...

Jucus!
Akkor ugorj át egyet koncertezni.:))

Vikim! A szaunát sem csak az infra saunát. De a cúszda az jöhet minden mennyiségben.:)) A muffinról nem is beszélve. hihi