2009. április 1., szerda

Idézet a könyvből:

Ha szereted és tiszteled saját lényed, a szíved időnként úgy fog majd vezetni, hogy a cselekedeteiddel másoknak fájdalmat okozol. Például kiszállhatsz egy olyan kapcsolatból, amelyben a szíved már nincs benne. Ha elhagyod ezt az embert, azzal magadat is szereted és őt is. Ha ott maradnál, mind a kettőtöknek fájdalmat okoznál. Ha a szíved olyan útra vezet, amellyel másnak fájdalmat okozol, az is a szeretetből fakad, és a szeretet kifejezésre és befogadásra talál. Látnod kell, hogyha valakit szeretsz, akkor időnként, legalábbis az ő szempontjából fájdalmat fogsz neki okozni. Tudd, hogy pontosan úgy ahogy Isten-éned ehhez a megtapasztaláshoz vezetett el téged, úgy az ő Isten-éne is ugyan ezt tette. Az összes közös élményt közösen teremtitek meg, mindez választás kérdése. Ami a szívéből fakad, az segíti a mindenség kibontakozásást. A szívedből pedig csak a szeretet áramlik.
Ha harmóniában akarsz élni a világgal, ne hagyd, hogy a cselekedeteidet valamilyen szellemi vagy erkölcsi törvény határozza meg. Hagyd, hogy a választásaidat a szíved irányítsa. :))

5 megjegyzés:

APPLE írta...

Legtöbben éppen az erkölcsi és egyéb törvények keretein belül tengetik az egész életüket és irigykedve nézik azon keveseket akik mernek szabadon szárnyalni... Hol itt a harmónia? :D

dreamer, írta...

A sógornőm világgá ment és az apósom kishíján belerokkant. Nem vagyok benne biztos, hogy én magamra vállalnék ekkora terhet.

Mi a könyv címe?
És vajon kereskedelmi forgalomban kapható-e?

Lina írta...

Story Waters:
Én vagyok te, te Isten vagy

Sztem, biztos meg lehet rendelni: http://www.channeling.hu

Puccos írta...

Érdekes!!!!Én viszont sokszor tapasztaltam hogyha a szivem szerint mentek dolgok akkor ugyan a lelkemnek jobb volt de nem volt könnyebb az út!!!!Vagy hogy is van ez........érdekes!!!!

Lina írta...

Pont ez a lényeg, hogy merjük vállalni, még akkor is, ha nehezebb a szív útja, mert biztosan az a jobb. Hiszen miért élnénk "rosszul" ha választhatjuk a jót.:)/még akkor is ha küzdelmesebb/