2009. június 22., hétfő

Kértem az égiektől valamit és annyira tisztán tették elém a választ, hogy magam is meglepődtem. Tudom, hogy jóúton vagyok. Minden időben van, így aztán nincs okom aggódni, sem kételkedni. Rábízom magam a gondviselésre, legyen úgy ahogy az nekem/nekünk a lehető legeslegjobb.

Sulinak ovinak vége, időnk mint a tenger. Már csak a jóidőt kérjük szépen vissza, mert a medencében két napja csak a falevelek úszkálnak helyettünk. Minden napra "beszereztünk"/beszerveztünk/ vendégeket, így csoda nagy móka kerekedett a hétvégéből. Ma sem adtuk alább +2 gyerek és egy anyuka. Szeretem amikor zajlik az élet.:)
Régen is bírtam az ottalvós, bandázós, barátnős napokat, izgi lesz majd amikor a lányaim és a fiam lesz "fiatal". Mindy ugyan már centiben és lábméretben simán lehetne 14-15 éves, pedig 10 lesz szeptemberben. Csak tudnám mit fogok ráadni, ha ezt így folytatja...

Nincsenek megjegyzések: