2010. január 29., péntek

MiCSODAidő

Sokszor mondtam már, hogy a meleget jobban szeretem, mint a hideget, pedig akkor még nem is volt -14 fok, mint tegnapelőtt. Kockára fagytam fél perc alatt. Brrrr.
De nézzük a jó oldalát: ma már a +2 foknak és a napsütésnek is nagyon tudtam örülni.:)

Drága kicsi Korinám! Itt is nagyon boldog 8. szülinapot kívánok!!!

Vasárnap buli lesz, hívtunk vagy 11 osztálytársát. Induljon a banzáj, essen szét a ház?:) Próbáltam klassz dolgokat kitalálni, remélem élvezni fogják.

Némi nátha átszaladt rajtunk, de igazán lightosan, köszönhetően az IGgBost-nak, legalábbis az én esetemben, két nap alatt végezetem az orrfolyással.:)

MI CSODA jól vagyunk, szerelem a négyzeten. Gyerekek kiegyensúlyozottak és boldogok, én meg néha azt gondolom, hogy álmodom, mert ilyen csak a mesében van. De neeeem itt és most van a valóságban. Annyira de annyira jóóóóó.:)

)

2 megjegyzés:

mamaka írta...

Örülök, hogy jó híreket hoztál, és hogy felbukkantál! Csak így tovább!!

dreamr írta...

Legyen így most és mindörökké!