2010. február 23., kedd

Ébren vagyok vagy álmodom?:)

Bízom benne, hogy ébren vagyok. Bár álomnak is nagyon szép, de azért a valóságban igazán élvezhető. Kicsit beleolvastam a régi blogomba és rájöttem, hogy mennyire jó így évekkel később szembesülni az akkori gondoltaimmal. Fura, mert azokban a pillanatokban sosem éreztem, hogy amit leírok később is fontosak. Pontosabban azt, hogy visszanézve is jól összeszedett és megfogalmazott mondatok hagyták el a "tollamat" hehe szóval az ujjaimat a billentyűzeten.:)

Próbálom az élet jó oldalát észrevenni mindenben, még akkor is ha ez időnként nem egyszerű. Első körben nagyon örülök neki, hogy végre jön a tavasz, nagyon elég volt már a fázásból. Aztán nagyon örülök neki, hogy egészségesek vagyunk, hogy van hol laknunk, van mit ennünk, hogy van szerelmem/ünk/ és ráadásul ő is így érzez irántam/unk/:) Annyi szépet és jót kapunk tőle, hogy szavakban nem is lehet kifejezni. Egy igazi csoda ő, csupa jóság és szeretet, érzelem és értelem és móka és kacagás és sport és még sorolhatnám, de inkább majd neki személyesen face to face.:)
Ezért aztán tényleg nagyon remélem, hogy ébren vagyok.:))
Ha elfelejteném majd szóljatok és csípjetek meg, hogy nem álmodom.

Csodás napot mindenkinek

2 megjegyzés:

dreamr írta...

Örülök hogy boldog vagy!

Puccos írta...

Jaj de jó hogy irtál-De jó hogy boldog vagy.Megérdemled!!!!Puszika.