2010. március 16., kedd

Hóóóó???!:)

Fura volt, hogy fél hatkor Lora nem mászik mellénk és ébreszt szokás szerint. Érdekes hangokat hallottam az utcáról, de akkor még azt gondoltam én kis naiv, hogy eset az eső. Aztán kinéztem az ablakon és 10 centis hófátyol borította az udvart. Be kell, hogy valljam, bármennyire nem vágytam a hólapátolásra, azért a látvány csoda szép volt.:)
Mire hazaértem az ovi-suli körből már csak a kertben látszottak az éjjeli havazás nyomai, a többi elolvadt. Erről jut eszembe: Amikor először tűnt fel a föld a hó alól néhány hete, jól meglepett, hogy a hóvirágok teljes pompájukban díszítették a kiskertem. Először is azért, mert évek óta nem tették tiszteletüket nálunk, másodszor pedig azért, mert a hó alatt fejlődtek ki teljesen.

Gyerekek rendben, mindenki szép, okos és egészséges, na meg persze az anyjuk is az a jó édes.:) Újabban gyöngyöt fűzünk, szépséges medálokat kreáltunk Mindyvel.
Szerelmem is kipróbálta és csoda ügyes, ő is gyönyörű medált fűzött. Most én jövök, nekem kell alpinistáskodnom.:)) Na jó a falmászásig már eljutottam, de majd nyáron jöhet a sziklamászás.:) Vannak csoda klassz polcaink, hála a drágámnak aki mindenhez ért.:)

Csodás napot nektek! :)

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

You could easily be making money online in the undercover world of [URL=http://www.www.blackhatmoneymaker.com]blackhat techniques[/URL], It's not a big surprise if you haven’t heard of it before. Blackhat marketing uses not-so-popular or not-so-known ways to build an income online.

Puccos írta...

Kukkoltam!!örülök a szerelmeteknek!!!