2008. június 23., hétfő

A Szigorúan Bizalmast már tegnap délután kiolvastam. Így aztán megy is tovább anyukámhoz. Nekem kicist rövid volt, de a lányeg benne van és igen jól megfogalmazva, magam sem tudtam volna jobban.:))

Reggel óta szól a Sláger és izgulunk egy kicsit, hogy mikor halljuk meg Mindy hangját. Kettőkor egy órát nem leszek itthon, így akkor légyszi nagyon figyeljetek és szóljatok. Örök hála.:))

Ebédre gomba levest főztem és nem akartam másodiknak semmi macerásat, ezért előkaptam a mélyhűtőből az Auchanban vásárolt réteseket. A túrós és meggyes nagyon fincsi, a káposztás még hűl, de gondolom az is jó. Ráadásul hipp hopp megvan.

Délután 18-20-ig Danubius Jákshow Hot 20-ban a Jack Jack teljes legénysége lesz a vendég.

Holnap reggel pedig MESTER TOMI ÉS GANXTA ZOLEE együtt vezetik a BUMERÁNGOT 5.40-től.

1 megjegyzés:

Ancsika írta...

De jó, hogy most ilyen sok olvasnivalót adtál! :) Csak úgy faltam a sorokat!
Drukkolok, hogy sikerüljön megcsípni a nyaralást! Sajna ebben segíteni nem tudok, pedig megtenném szívesen! :)
Medence szupi!! én is mindíg csobbanok Max mellé, de csak a nagyba, ami még nincs felfújva, mert nem találtuk a pumpát! hehe
Csók-csók
Szép napokat!