2008. július 10., csütörtök

Néha nagyon tudok. Kezdődött azzal, hogy felborítottam a málna szörpöt, mert ráesett valami a polcról. Naná, hogy atomjaira hullott az üveg a szörpi meg szétterült a konyha kövén. Alattomos módon bekúszott mindenhova ahova csak tudott. Este csak ahol a papok táncolnak módon feltöröltem. Sötét is volt és fáradt is voltam. Reggel viszont elhúztam mindent és jó alaposan ragacs mentesítettem az érintett területeket. Nagyjából a fél konyhát. Aztán mert annyira unatkoztam megsütöttem 2 padlizsánt, mert padlizsánkrém forver.:)) Amikor kinyitottam a sütő ajtaját az vissza csapódott és megégettem az alkarom. Na nem vészesen csak egy 2cm*3mm-is szakaszon. Aztán ki tudja hogyan de elvágtam a bal középső ujjam. Gondolom a mosogató gépből ki be pakolásnál, mert olyankor rendszeresen belém áll egy egy villa vagy kés.

De hogy jó is legyen ma végre Babival moziba megyünk. Már vagy két hete tervezzük, de mindig közbe jött valami. Hol neki, hol nekem.:))

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ilyen csak akkor nem történik, ha egész nap feltett lábbal olvasol. Egyébként bármikor :)

APPLE írta...

Hát nem is Te lennél... HIHI! És mit néztek meg? Pusssz!

Tünde Pintér írta...

Na akkor ennyi rossz után,jó mulatást kivánok estére!!!!

Pusz

Lina írta...

Mamaka! Háát azt sűrűn szoktam:))


Tündi! Köszi:)

Vikim: A távolság ízét