2008. július 7., hétfő

Szombaton vittem haza anyát Korival fél hét felé. Egy megállónyira tőle, rendőrök terelték az autókat. Valamiért kiment a fejemből, hogy arra felé épp áll a bál. Azért nagy merészen közöltem a rendőrökkel, hogy már pedig mi csak haza szeretnénk jutni. Ők meg azt felelték, hogy dehát épp oszlatás van. De nem hagytam magam.:) Aztán az egyik rám nézett majd a kollégájára és odaszólt, hadd menjen. Egy darab oszlatni való személlyel nem találkoztunk. Anyát kitettük, majd elindultunk haza. Naná, hogy egy másik irányba, nehogy beégjek a zsaruk előtt, hogy mi már nem is ott lakunk. Persze sikerült egy újabb lezárásba futnom, így vissza mentem a kiinduló pontig és egy harmadik útvonalon gond nélkül haza értünk. Azért ha lehet többször nem kívánok oszlatásba ütközni. Se valósba, se véltbe. Elég volt a Keletinél, de erről már írtam akkor amikor történt.

Nincsenek megjegyzések: