2008. szeptember 27., szombat

Hideg

Nem bírom, hogy már szeptemberben zárt cipőben és meleg ruhában kell járni. Arról nem is beszélve, hogy a gyerekekre mennyivel több ruha kell. Ezért aztán a napi egyszer megy a mosógép helyett, már kétszer és télen már háromszor fog. Nem egy takarékos dolog ez így. Ha meg a fűtést hozzá veszem, hát kész horror. MErt ugye a ruha csak akkor szárad ha jó meleg van és nekem is kellemesebb reggel úgy felébrednem, hogy nem fagyok meg. Így aztán korszerűsítés képpen újfajta fűtési megoldást kerestünk. Már csak meg kell venni és fel kell szerelni. Mondjuk árammal működik, de az még mindig olcsóbb, mint a gáz. A vegyes tüzlésű kazán kilőve, mert nem elég széles hozzá a kémény.

A suliban papírgyűjtés van és mivel már két gyerekem iskolás, hát kétfelé osztottam a papírt. A sajáton kívül két helyen is kaptam, így mindkét csajszim osztályának jutott 40-40kiló. És ígéretet kaptam, hogy innentől gyűjtik nekem.
:)

Az a különös helyzet állt elő, hogy hétvégén itthon vagyunk. Ennek örömére egy kis bulizás belefér estére. :) A Megasztárt meg amjd megnézem a TV2 oldalán, mert olyan rendesek, hoyg ott minden fent van, így nem tudok lemaradni semmiről.:)

Nincsenek megjegyzések: