2008. szeptember 22., hétfő

Hiszem

Hiszem, hogy ami jár nekem azt megkapom. Ha meg nem, akkor bizonyára az nem az enyém. Ezt viszont csak mondani könnyű, így is érezni annál nehezebb. Vágyakozni hosszú távon fájdalmas egy kicsit.:))
Hiszem, hogy a szeretet az egyetlen út amivel el lehet érni mindent. Megtanultam, hogy elvárás nélkül szeressek és boldog legyek akkor is, ha látszatra semmi okom nincs rá. Sokat kaptam az élettől és sokat elvett már. Tudom, hogy képes vagyok teremteni szépet és jót, egyensúlyt, békét és egészséget. Hiszem, hogy azért születtem, hogy Anya legyek és tudom, hogy nem csak ezért. Érzem, hogy minden percben vigyáznak rám és tudom, hogy bármit teszek is, ez mindig így lesz. Azt hiszem sokáig nem tudtam megbecsülni azt ami az enyém, most már erre is képes vagyok. Megtanultam sok sok leckét és bizonyára van még néhány, de örömmel állok elébe, mert az én fejlődésemet szolgálják. /Azért ha lehet, most már csak lightosabb verziókat szeretnék/:))

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ez nagyon szép

Ancsika írta...

Az életben semmi nem történik véletlenül. Hosszasan tudnék erröl azt hiszem beszégetni Veled.
A jó és a rossz dolgok alakítanak olyanná, amilyenné válnunk kell. Nagyon jó dolog, hogy ilyen letisztult gondolatok vannak a fejedben. De az idevezetö út nem volt egyszerü!
De miért is magyarázon ezt én pont Neked?????
Klassz ember vagy!

Névtelen írta...

Miért kell anyádat mindig megbőgetni???????
Tényleg nagyon tiszta, amit írtál!
Lehet fejlődni fájdalom nélkül is. A sejtjeink is képesek 7 évente újjászületni és még csak észre sem vesszük............
Mami

Lina írta...

Virágokat az öltözőmbe...:))