2008. szeptember 22., hétfő

Tehetség

Hétvégén jól bevásároltam, így aztán a hűtőben alig akad hely. A mélyhűtőm is tele volt már, amikor eszembe jutott, hogy még van némi hús állomány amit fel kell dolgozni és lefagyasztani későbbi hasznosítás céljából.:)) Így aztán neki is láttam és a darált húsból fasírt készült meg bolognai cucc a spagettihoz. A csirke mellek egyrésze bepanírozodott a másik felét összekockáztam pörköltnek. A pulykamell egyik feléből csak sima szeleteket vágtam és úgy préseltem be a fagyasztóba a másik felét felcsíkoztam, jó lesz majd brassóinak. Persze az akció felénél a prézli tállal együtt úgy gondolta, hogy jobb lesz neki a földön és egy laza mozdulattal beterítette a konyhát. Ezen még röhögtem, de amikor a bolognai szósz a nardágomon és a felsőmön landolt, hát nem repestem az örömtől. Nem állt szándékomban átöltözni, de kénytelen voltam. Viszont annyira tehetséges vagyok, hogy minden befért és csak a spagetti szósszal maradt elől, de az jó lesz vacsisra is, mert a gyerekek imádják.

Így holnapra maradt a nyári ruhák elpakolása és a szekrényekben a rend rakás. Bár ahogy az időt nézem még a végén jóidő lesz. Nem bánnám, ha még néhány hétig meleg lenne. Kb. úgy márciusig és aztán tavaszodhat.:))

Nincsenek megjegyzések: