2008. szeptember 16., kedd

Mozart

Úgy alakult hogy Anyával néztük meg a Mozartot, pedig már mind a ketten láttuk. Anya egyszer én kétszer. Így most már 3- nál tartok, de akárhányszor képes lennék végignézni, csakúgy, mit a Rómeó és Júliát, vagy a Menyasszonytáncot és bármelyik darabot amiben MÁZS játszik.:)) Az Elisabethet is jó sokszor láttam anno amikor még Mester Tomi játszotta a Halált. Viszont amióta nem ő játssza csak egyszer láttam és nem volt az igazi. A Mozartra vissza térve, igencsak megelpett, hogy Árpi még képes volt felülmúlni önmagát az előző két előadáshoz képest is amit láttam. Az ötödik sorból csodás volt nézni és hallgatni ahogy játszott és énekelt. Meg kell dícsérjem Vágó Zsuzsit aki Constance-nek is vitathatatlnaul a legjobb akit láttam. Még a Megás időben kedveltem meg Bálint Ádámot, de sosem láttam színpadon eddig. Hangilag már rendben van csak némi erőt hiányoltam, és most nem csak a hangerőre gondolok, hanem a fizikai erőnlétre is, mert egy egy szám végén sűrűn vette a levegőt. Na de ez nem bántás csak észrevétel és nyílván rajta van, hogy ezen felülkerekedjen.:) Érdekesség képpen elmesélem, hogy a színházba menet Bereczki Zoli és Szinetár Dóri + az anyukája a mögöttünk lévő autóban jött egészen a színházig.:)

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Bár azt gondoltam, hogy ha már egyszer láttam, akkor nem lesz olyan átütő a siker, de ez tényleg minden képzeletemet felülmúlta!
Mázs erre született és ahogyan énekel és játszik az maximalista- vagyis PFROFI!
Van ízlésed kicsim!
Pusz, Mami

Névtelen írta...

Szóval: PROFI.