2008. szeptember 7., vasárnap

Rómeó és Júlia

Mindy szülinapi ajándéka volt, hogy elvittem a Rómeó és Júliára. Már az ajtóban kiderült, hogy szerencsénk van és MÁZS játssza Benvoliót, nem cseréltek a szereposztáson, mint amikor én láttam. Először is hálás köszönet annak a családnak aki egy székkel arrébb ült a kedvünkért, mert a mi jegyeink nem egymás mellé szóltak, hanem volt köztünk 4 hely. De mivel délutáni előadásra akartam vinni a hölgyet és több jegy nem volt, hát reménykedtem, hogy megértenek és cserélhetünk. Első szóra eleget tettek a kérésemnek.:))
Most csak azokat sorolom fel akik nagyon tetszettek. Mindent beleadott Rómeó anyukáját játszó Csengeri Ottília, Júlia anyukáját játszó Füredi Nikolett, a Mercutio-t játszó Szabó Dávid, szuper volt Júlia dadusa Nádasi Veronika és Júlia szerepében Vágó Zsuzsi, de persze a legeslegjobb MÁZS volt Benvolióként! Még az a haj!:)
És dícséret a közönségnek akik a végén állva tapsoltak ahogy kell.:))



forrás:www.meszarosarpadzsolt.hu

Nincsenek megjegyzések: