2008. szeptember 9., kedd

Érzések

Általában vidám nőci vagyok, csak ritkán kerítenek hatalmukba az érzések. Tegnap rossz passzban voltam, de mivel a nagynéném temetése volt délután, így természetesnek vettem. Valakit rosszkor hívtam fel és ugyan semmi olyat nem mondott ami kiakasztó, de a hangsúly rosszul esett, patakokban folytak a könnyeim utána. Ma már nevetek az egészen és szerintem ő már nem is emlékszik rá, hogy esetleg megbántott. És megintcsak a félreértések elkerülése véget nem pasi ügy. :))


Reggel a suliban azzal vártak, hogy kezembe nyújtották a helyi újságot. Fényképpel és pár sorral benne vagyok. áááá Pedig tudtam róla, csak arról nem, hogy ez a kerületi újságban lesz benne. Hát így jártam. Pedig a gyerekeket is fényképezték és bevallom sokkal fotogénebbek nálam. A barátnőm lánya Bia is benne van fényképpel és olyan édes, mert a cikkben megemlítette Mindyt is. Na majd szerzek egy példányt, csak hogy nekem is meglegyen.:)

2 megjegyzés:

Tünde Pintér írta...

Linus

Remélem most már jobb a hangulatod.De Te ha megszerzed azt az ujságot,akkor én is kérek ám képet rola.

Puszikállak

Klára írta...

Lina, eltegyem neked az újságot? még megvan.