2009. február 17., kedd

Vannak dolgok amik meg vannak írva és vannak dolgok amiket befolyásolhatunk, mert van választásunk. Sokszor nem látom az összefüggéseket a miérteket, aztán egyszercsak hirtelen összeáll a kép és megértem hogy mi, miért történik vagy, hogy mit kellett belőle megtanulnom. Még akkor is ha abban a Pillanatban nem tetszik vagy eredetileg máshogy képzeltem el. Nem könnyű elfogadni, hogy minden azért történik, hogy mi jobbak legyünk és fejlődjünk. Nem könnyű megérteni, hogy a többiek csak azt kivitelezik amire az adott helyzetben szükségünk van. De minden változás magábban hordozza az új lehetőségét, egy szebb és jobb jövőét. És erről eszembe jut az a néhány sor amit Máté Pétert olyan szépen megírt: Ezért ne féljünk az újtól, mert az jót hozhat nekünk, talán abban van az utolsó Remény....

4 megjegyzés:

mamaka írta...

Erre én is sokat gondolok, amikor számomra nem túl jól alakulnak a dolgok, és talán elmondhatom, hogy látszólagos veszteségeim nagy részének talán látom is az értelmét. A mamám halálából például nem tudom, mi jó jött nekem, de lehet, hogy ő ott egyszerűen befejezte. A többivel, azt hiszem, el tudok számolni, miért is pont úgy lett.

APPLE írta...

Linuskám! Nekem meg most ez jutott eszembe hirtelen: "őszintén akarok élni és csak annyit elérni
hogy a jó kedvem senkit ne bántson
s ha fáj a szívem valamiért
ne nagyon fájjon." Én azóta is sokszor rettegek hogy valmi szőrnyűség történhet még... Mostmár azért nagyon rossz dolgok ne történjenek már velünk!!! Puszikállak!

Puccos írta...

♥♥♥♥♥Hát én most elég lentről a gödörböl küldőm a szíveket!

Lina írta...

A gödörből csak felfelé vezet út, úgyhogy fel a fejjel a Fény felé! ♥♥♥♥

Vikim! Írok mail-t.

Mamaka! Nem tudlak olvasni, adsz engedélyt?
pussz