2009. március 23., hétfő

Crazy

Apple kisasszony volt kíváncsi az én válaszaimra. Hát íme:

1. Hol fogtad utoljára valakinek a kezét? Az ovinál Lora és Ruben mancsát.:))
2. Ha megélnél egy háborút, szerinted túlélnéd? Naná!
3. Bealszol a tévé előtt? Este reklám közben sokszor.:)
4. Ittál már tejet közvetlenül a dobozból? Nem, mert nem szeretem a tejet max. kakaónak.
5. Nyertél már valaha betűző versenyt?Nyertem.
6. Mi volt a legnagyobb vitád valamilyen baráttal? Nem emlékszem.
7. Gyorsan gépelsz? Mint a villám.
8. Félsz a sötétben? Nem félek, de nem kedvelem.
9. Most van valaki, aki tetszik? Még szééép. :D
10. Miért ért véget a legutóbbi kapcsolatod? Mert az eget választotta a föld helyett.
11.Szerencse számod?18
12. Nyertél már lottón? Sokszor keveset.:))
13. Most iszol valamit? Nem
14. Okosnak tartod magad? Vannak nálam jóval okosabbak, de azért IGEN.
15. Ettél valaha bogarat? Saját akarartomból tuti nem, hacsak bele nem repült a számba a sült galamb.:)) Na jó, inkább a muslinca motorozás közben.
16. Most van valaki/valami, aki/ami hiányzik? Igen van.
17. Mit kérsz karácsonyra? Egészséget, Boldogságot és lottó főnyereményt.:))
18. Ismered a muffin embert? Hát hogyne ismerném.
19. Beszélsz álmodban? Remélem nem :)) De nevetni és sírni szoktam.
20. Emlékszel az első csókodra? Emlékszem. Azt hittem mindenki látja rajtam, hogy nemrég csókolóztam.:))
21. Reptettél valaha sárkányt? Néhányszor.
22. Mikor mentél legutóbb úszni és hova? Balatonba tavaly nyáron.
23. Sikeresnek tartod magad? Még szép.:))
24. Kábé hány ember száma van a mobilodban? 250-300
25. Szerettél volna valaha kapni egy lovat? Nem
26. Mik a terveid holnapra? Tavaszi nagytakarítás folytatása.
27. Mit csináltál múlt hétvégén? Vásároltam, főztem, szülinapi bulikon jártam, anyukámmal csavarogtam és a szokásos hétvégi menetrendet is legyűrtem.
28. Most hiányzik a suli? Nagyon nem.
29. Mikor mondta neked valaki utoljára, hogy szeret? Ma, a gyermekeim.
30. Szeretsz szingli lenni? Utálok.
31. Szereted a szobádat? Mostmár igen.
32. Ki a hősöd? Amiken keresztül mentem, azok által a saját hősőm lettem.
33. Lógtál valaha a suliból? Előfordult, hogy biliárdozni mentünk Filozófia óra helyett.
34. Most mit fogsz csinálni (miután kitöltötted a tesztet)? Felöltözöm és elmegyek a csipet csapatért oviba suliba.
35. Mi a kedvenc ételed? Rakott krumpli
36. Ha összezárva kéne eltöltened 24 órát egy emberrel, legszívesebben kit választanál? Anyát
37. Ettél valaha kutyakaját? Nem.
38. Őszinte ember vagy? Néha túl őszinte.
39. Szereted a ham & eggs-et? Nagyon nem.
40. Mi az a három dolog, ami mindig nálad van? Telefon, kocsikulcs, és az irataink.
41. Van valamilyen sebhelyed? Császár metszés, veseműtét, és még sorolhatnám..:))
42. Szereted az akciót, a pörgést? Szeretem ha zajlik az élet.
43. Mi szeretnél lenni, ha nagy leszel? Már nagy vagyok.:)
44. Mi a legnagyobb titkod? Ha elmondanám már nem lenne titok.
45. Milyen gyakran telefonálsz? Nagyon gyakran.:))
46. Hiszel a szerelemben? Csak abban hiszek.
47. Van valami, amit szeretnél, de nem kaphatsz meg? Remélem, hogy minden amit szeretnék és az enyém megkapom.
48. Mi az a négy dolog, amit elsőként veszel szemügyre egy srácban/lányban? A kisugárzását, minden más csak utána jön.
49. Mikor sírtál utoljára? Néhány napja amikor nagy stressz alól szabadultam fel.
50. Kit öleltél meg utoljára? Az ikreket.
.51. Jól kijössz a családoddal? Nagyon jóól.
52. Hol van a mobilod?Az asztalon.
53. Mit ettél utoljára? Almát
54. Mi a kedvenc színed? Rózsaszín
55. Milyen filmet láttál utoljára moziban? Benjamin Button különös élete.
56. Most milyen dalt hallgatsz? MÁZS-Vastag Csabi: Let her go
57. Most mire vágysz? Arcmasszázs, úszás és napsütés.
58. Melyik a kedvenc kocsid? A sajátom: Seat Alhambra
59. Most nézel valamit a tévében? Nem
60. Kivel beszéltél utoljára mobilon? Anyával

Aki kedvet érez csatlakozhat, de szívesen olvasanám Dreamer, Adim és DuDe valamint Elinore válaszait.

2 megjegyzés:

APPLE írta...

Köszi hogy megcsináltad, klassz volt olvasni... :D

Tünde Pintér írta...

Linus

Én is olvastam!!!!