2009. március 27., péntek

Sunny

Egy kis napsütés és máris tele vagyok energiával. Kell is, mert holnap irány Visegrád Mindy osztályával, vasárnap pedig rocky verseny. Drukkokat továbbra is szívesen veszünk.:))

Több kellemes meglepetés is ért a héten és ilyenkor mindig visszatér az emebrekbe vetett hitem. :) A kicsiket ma pihenés képpen nem vittem oviba, mert úgyis hazahoztam volna őket ebéd után. Igaz, hogy így ebédet is kellett főznöm, de másfél óra hastánc után ezt már a kisujjamból kiráztam. Meg is dícsértek rendesen: Anya ez túl finom volt! :))

Bevásároltam holnapra, hogy legyen miből szendvicseket gyártanom a kirándulásra. Ez lesz Rebeka /az autónk/ első hosszabb útja!:))
Valamint Valexee-nél olvastam az előbb még egy jó kis utat
Győrbe május 1-én Mester Tamás koncertre!
Szeretem a mai napot!:)

4 megjegyzés:

dreamers írta...

Egy kis napsütés csodákra képes!

APPLE írta...

Na milyen volt az utazás Rebivel? :D Ui: Megkérhetlek hogy VIMIZO-hoz továbbítsd valami módon a végleges blogom címét? Kétszer próbáltam kommentben elküldeni Neki, de egyszer sem jött össze valamiért... :D *Puszi*

Lina írta...

Mindjárt blogolom a hétvégét. Vimizonak meg küldöm a linket.:)

APPLE írta...

Nagyon szépen köszönöm, drága vagy! :D