2009. március 23., hétfő

Nagyon büszke vagyok magamra! Sikerült egy egész hétig csak gyümölcsöt és zöldséget bejuttatnom a szervezetembe. Első nap rémesen fájt a fejem, de ez volt a legkellemetlenebb élményem. 3 napra annyi energiám lett, hogy magam is meglepődtem. Pénteken két szülinapi buliban is részt vettem anélkül, hogy bármit megkóstoltam volna, pedig bőven akadt kísértés. Szombat vasárnap főztem, sőt még palcsintát is sütöttem és kibírtam, hogy egy apró csücsköt sem kóstoltam meg. Közben minden nap elláttam a gyerekeket jobbnál jobb reggelivel vacsival stb. és még így is sikerült ellenállnom! Mostantól azért már más is belefér az étrendembe, de csak módjával, mert a cél még -10kg. De ez már nem fog ki rajtam. Örök hálám Zsolának aki példát mutatott a kitartásával. Ha neki sikerült 170-ről 78-ra lefogyni, nehogymár rajtam kifogjon néhány kiló.

1 megjegyzés:

Tünde Pintér írta...

Linus

Ügyes vagy!!!!!Én is nagyon büszke vagyok rád!!!!

Puszikállak!!!