2011. március 21., hétfő

Minden rendben velünk, dúl a love, itt a tavasz, meggyógyult mindenki. Hosszú volt ez a tél, még akkor is ha alig kellett havat lapátolnunk. Csicseregnek a madarak, rügyeznek a fák, gyomlálunk, ültetünk süt a nap. Kell ennél több? Nem tudom meséltem e 2009-ben elkezdtem kerestetni a Pálmalevelemet anyukámmal és a barátnőmmel együtt. Úgy néz ki, hogy MEGTALÁLTÁK!!! :))
Még azért nem örülök hangosan, mert szangvinikus révén nincs nálam a sorszámunk, de mindannyiunknak úgy rémlik, hogy azok a számaink amiket megtaláltak. Délutánra kiderül.:)

Erről nem fogok bőven mesélni csak annyit majd, hogy számomra mennyire volt jelentősége a felolvasásnak, de egyenlőre még nem tudom pontosan az mikor lesz.

Májusban lesz a 20 éves érettségi találkozónk. Hihetetlen, hogy már ilyen régen volt. Nézegettem a sulis képeket, pont olyan, mintha pár éve lett volna. Gondolom ezzel mindenki így van nem csak én.

Tervben van egy hetes spanyol vizit az unokahugiméknál, sőt lehet, hogy Nándi testvérééket is meglátogatjuk majd bár egymástól 450 km-re élnek. Ezer éve nem ültem repülőn. Pláne nem voltam gyerekek nélkül egy hetet. 4-5 napot már igen, úgyhogy simán ki fogják bírni.

Csodaszép tavaszt mindenkinek! :))

Nincsenek megjegyzések: